25 Nisan 2014 Cuma

Türk Halk Müziği Dinle

Bir çok şarkının bulunduğu bu türk halk müziği karışık şarkılarını dinleyebilirsiniz.

Şarkılar
  istanbul sen bir han mısın-hediye hüseyin-kütahya
  istanbul sen bir han mısın-kütahya
Abdastlıktan su damlar-makbule kaya-muğla, yüce dağ başında yatmış uyumuş-belgin erol, yayık yaydım kolum şişti-tuncay kemertaş-d.bakır
Abdo'nun mezarını kayadan oyun(uh)-hakan ünal-diyarbakır,urfa
açıl ömrümün varı-ahmet gazi ayhan-orta anadolu
Açma zülüflerin yellere karşı-ali ibicek-kırşehir
Açma zülüflerin yellere karşı-ümit tokcan-kırşehir
Adalardan çıktım yayan-imran koç-pasinler
Adını sevdiğim avşar beyleri-talip özkan-burdur,denizli
Ağasar'ın balını-ümit tokcan-çavuşlu köyü (görele)
Ağgül seni camekanda görmüşler (çamşıhı ağzı uh-bağlama.ferhat durmuş)-şerife hatun-şarkışla
Ağlama yar ağlama-ferman boran selik-diyarbakır
Ah edip ağlama zülfü siyahım-muhlis akarsu
Ah le ana le ana-selma alagöz-erciş
Ah neyleyim gönül senin elinden-imran koç (ferrahi'den)
Ah neyleyim gönül senin elinden-sabahat aslan (aşık ferrahi'den)
Ahçiği yolladım urum eline-yılmaz demirtaş-elazığ
Ahlat'ın altında küçük iskele-bitlis
Ahmed'in saçları kınalı-havva karakaş-kırcaali
Ahmed'in saçları kınalı-koro-kırcaali
Ahu gözlerini sevdiğim dilber-ümit tokcan-kırşehir
Ak güvercin olaydım (oy ramo)-sabriye sayın-rumeli
Akçadağ'ın düzüne-nursal ercan-akçadağ
Akşam arada kaldı-ali haydar gül-boğazlıyan
Akşam aşıp gidiyor (gubarak keklik)-yıldız ayhan-kayseri
Al almanın dördünü-tekin büyükkaya-malatya
Al almayı daldan al-nihat erdağ-elazığ
Al tavandan belleri-celal bakar-ordu
Al yazmamı düreyim-fatma topçu-acıpayam
Al yeşil geyinmiş geline bakın-hakan ünal-malatya
Al yeşil geyinmiş geline bakın-nursaç öner günhan-malatya
Ali'm gitme bazara-semra bağcı asan-ankara
Allah her kula bir zenaat vermiş (zanaat destanı)-şemsi yastıman
Allı durnam bizim ele varırsan-ibrahim can-keskin
Allı durnam bizim ele varırsan-ümit tokcan-keskin
Allı gelin taşbaşını yol eder-nuri esentürk-kayahan(ihsaniye)
Alt'aydır dağ dağ gezerim-makbule kaya-fethiye
Altun hızmav mülayim-imran koç-kerkük
Aman dayler yol verin a beyler ben sılama varayım-sabriye sayın-edirne
Amman avcı vurma beni-meral uğurlu-ığdır
Ankara'da yedik taze meyvayı (bozlak)-emel taşçıoğlu-ortaanadolu
Aras gelir gıygacı-semra algül-azerbaycan
Arpa buğday daneler-soner özbilen-akdağmadeni
Arzu ederdiniz bir yol görmeye-koro (hüseyin çırakman'dan)
Asker oldum giydim yelek-hasan özel-çukurova
Aslım paktır hiç kin yoktur özünde-semra bağcı asan-çubuk
Aş yedim dilim yandı-yavuz değirmenci-elazığ
Aşağıdan gelir hozalı gelin-kubilay dökmetaş-kayseri
Aşıp aşıp garlı dağlar gelirsin-adile kurt karatepe-silis köyü(zile)
Aşk bağrımda yar'açtı-ferman boran-diyarbakır
Aşk bağrımda yar'açtı-münevver özdemir-diyarbakır
Aşkın beni del'eyledi-gülşen kutlu-kırşehir
Aşkın şarabını içerler dilber-nihat erdağ-kedek(ovacık)
Aşkın şarabını içerler dilber-semra bağcı asan-kedek beldesi(ovacık)
Ateş attım samana (gımıldanıver)-hale gür-sancaklıboz köyü(manisa)
Ateşim yanmadan tütünüm tüter-yıldız ayhan-antakya
Ayağına giyer kara yemeni-kubilay dökmetaş-ş.urfa
Ayağına giyer üç güllü çorap-zeynep cihan-ürgüp
Ayağına giymiş sedef nalini-şenay akayran-konya
Ayağında dar şarvar-tuncay kemertaş-kerkük
Ayağında kundura-gürkan özpeker-ş.urfa
Aydın meşeleri dalları yerde-hale gür-kütahya
Aykiri yol uzuni-emin yağcı-rize
Ayna çaktım yüzüne (versinler)-zehra ganioğlu-lapseki
Ayrıldım güler miyim-emine akmeşe-kırıkkale
Baba ben derviş miyem-selma alagöz-bayburt
Bağa girdim üzüme-hakan ünal-nizip
Bağa vardım nar için-selahattin erorhan-bitlis
Bağışla sevdiğim Hakk'ı seversen-çimen ilter-kırşehir
Bağlamamın düğümü-orta anadolu
Bahçalarda barım var-sibel güzel-ığdır
Bahçalarda gök bakla-yıldız ayhan-demirci
Bahçalarda mor meni-şerife hatun-antep
Bahçalarda zerdali-koro-antep
Bahçası var bağı var(atabarı)-beste özdemir-artvin
Bahçaya gel göreyim (mandilli)-koro-sililfke
Bahçaya gel ki görüm-hüsamettin subaşı-erciş
Bahçe duvarını aştım-bahattin turan-kayseri (vokal-saime cantürk)
Bahçelerde biberiye-havva karakaş-kırklareli
Başı pare pare dumanlı dağlar(çamşıhı ağzı uh-divriği), çoktan beri yollarını gözlerim-aysun gültekin-tercan (açış-zafer gündoğdu,tambura)
Başı pare pare dumanlı dağlar-mehmet seske-erzincan
Başı pare pare dumanlı dağlar-şerife hatun-erzincan
Başımda tülbendim yar (boğazlıyan), başındaki tellere (d.bakır)-koro
Başındaki çembere boya vurayım boya-bülent aslan-rize
Bayram gelip elime elimize-gülşen kutlu-kars
Beklerim selamın seher zamanı-saime cantürk-karasuvar köyü(sivas)
Ben bir çakı bıçağım (haleylim sevdiğim)-emine koç-uygur köyü(amasya)
Ben bir göçmen kızı gördüm tuna boyunda-çimen ilter-rumeli
Ben bir göçmen kızı gördüm-havva karakaş-rumeli
Ben bir Yakup idim kendi halımda-nihat erdağ-ş.urfa
Ben bir yeşil fenerim-iclal akkaplan-salnaz köyü(sarayköy)
Ben bir yeşil fenerim-zehra ganioğlu-salnaz köyü(sarayköy)
Ben bu dağın ağacıyam(ilahi)-kubilay dökmetaş-urfa
Ben de bu dünyaya geldim geleli (uh)-turan engin-divriği (tambura.kemal kaplan)
Ben de döndüm mecnun ile leyla'ya-turan engin-erzincan
Ben de gittim bir geyiğin avına (ala geyik)-aziz şenses-adana
Ben de şaştım bu gönlümün elinden-hasan özel-divriği
Ben gidiyom rüştü beyim ağlama (mehrali bey-uh)-malatya
Ben kemençe çalamam-ibrahim can-akçaabat
Ben susadım sular isterim-nursaç öner günhan-ula
Ben yeni pazara varayım-rüstem avcı-eskicuma
Ben yürürüm yane yane (ilahi)-ismail olgay-sivas
Beni dertten derde saldın-osman kalay-arguvan
Beyaz gül kırmızı gül-imran koç-kerkük
Beyler bağında damları var-bircan pullukçuoğlu-kırkağaç
Bilirsen mi sennen niye küsmüşem-münevver özdemir-azerbaycan
Bin cefalar etsen almam üstüme(dostum dostum)-zeki çiçek-yıldızeli
Bin derdim var idi bin daha oldu-gürkan özpeker-maraş
Biner atın iyisine (memedali'nin ağıdı)-koro-elbistan
Bir alçacık gügem dalı-bircan pullukçuoğlu-rumeli
Bir bulut kaynıyor sivas elinden(uh)-selahattin erorhan-zara
Bir çift durna gördüm durur dallarda-meliha güneş-deremumlu köyü(yozgat)
Bir dalda iki kiraz-ebru özçengel-istanbul
Bu dağlar meşe dağlar-kubilay dökmetaş-doğu anadolu
Bu dervişlik bir dilektir-süleyman yıldız-erzincan
Bu hal ne haldı-muzaffer ertürk-kerkük
Bu ne biçim sevda imiş-aziz şimşek-divriği
Bu tepe pullu tepe-nursal ercan-erzurum
Bu yoldan çoklar gider-ali çakar-urfa
Bugün ayın üçüdür-aliye akkılıç-azerbaycan
Bugün bayram günü derler alem eğlenir (davut sulari'den)
Bugün bayram günü derler alem eğlenir(davut sulari'den)-semra polat
Bugün bayram günü derler alem eğlenir-ali haydar gül (davut sulari'den)
Bugün bayram günüdür-koro-urfa
Bugün ben şahımı gördüm-erol köker (mahsuni şerif'ten)
Bugün ben şahımı gördüm-mustafa yarıcı (mahsuni şerif'ten)
Bugün benim efkarım var zarım var-semra bağcı asan-amasya
Bugün canan geldi bize-mehmet aldaşoğlu (daimi'den)
Bugün dost yaralanmış-semra bağcı asan (muhlis akarsu'dan)
Bunca kahrı bunca derdi-tercan
Bundan sonra ben o yare küskünüm-semra alagöz-kangal
Buradan bir atlı geçti(uh)-neriman altındağ tüfekçi-urfa
Buradan göçtü m'ola obalar (bozlak)-ümit tokcan-keskin
Bülbül havalanmış yüksekten uçar-nursal ercan-erzincan
Bülbül ne ötersin virandır bağın-gürkan özpeker-tokat
Bülbülüm altın kafeste-muzaffer ertürk-rumeli
Bülbülün kanadı sarı-diyarbakır
Bülbülün kanadı sarı-gürkan özpeker-diyarbakır
Bütün dünya senin olsun bir post bir dost yeter bana-erzincan
Bütün dünya senin olsun-süleyman yıldız-erzincan
Cahar attım şeş oynadım-kubilay dökmetaş-diyarbakır
Cahil kalma okumayı öğren-aşık ali metin
Can dedim ki can diyesen-semra bağcı asan-erzurum,kars civarı
Can özümden besmeleyi çekince-sabahattin gülümser-kırıkkale
Cemalin şaşkınlık verir güllere-hacıbektaşlı gürbüz sapmaz (kendi bestesi)
Cerrevin kulpu burma-adile kurt karatepe-kerkük
Cerrevin kulpu burma-aysun gültekin-kerkük
Cevizin yaprağı dal arasında-coşkun gök-dinar
Çadır altı minare(helvacı helva-antep), yürü dilber yürü ömrümün varı(ankara koşması)-koro
Çağırdım ben o yana-hasan özel-diyarbakır
Çalın davulları çaydan aşağıya-aysun gültekin-rumeli
Çalın davulları çaydan aşağıya-hüseyin yaltırık-rumeli
Çamlığın başında tüter bir tütün-yurttan sesler korosu(1970ler)-akdağmadeni
Çarşamba'yı sel aldı-güven yapar-çarşamba
Çavuş sizin evleriniz nerd'olur-ümit tokcan-orta anadolu
Çek deveci develeri engine-bircan pullukçuoğlu-konya
Çekemedim akça kızın göçünü-altan güvenç-karıncalı köyü(serik)
Çekemedim akça kızın göçünü-gürkan özpeker-karıncalı köyü (serik)
Çektiğim cevr ile cefa-gülhan aksoy-malatya
Çiçekten harman olmaz-köksal coşkun-malatya
Çiçekten harman olmaz-semra bağcı asan-malatya
Çifte çifte benleri de vardır yüzünde (barak-sadi pirkoca.bağlama), evleri yol üstüdür-hasan özel-halfeti
Çığrışır bülbüller gelmiyor bağban-şarkışla
Çıkdım dağların başına-onur şan-hekimhan
Çıksana selver'im dam dorasına-hüseyin yaltırık-rumeli
Çıktım çamın dorusuna(teke zortlatması)-koro-çameli
Çoban kızı suya gider-tuncay kemertaş-urfa
Çorabını ördüğüm-tülin berbergil-emirdağ
Dağlar başı karlı olur-meliha güneş-kırşehir
Dağlar dağlar viran dağlar, alişimin kaşları kare, köşküm var deryaya karşı-rumeli(tsm sazlarıyla)
Dağlara septim ekin-sabahat aslan-kerkük
Dağları dağlasınlar-hakan ünal-eleşkirt
Daha senden gayrı aşık mı yoktur-hayal has-sarız
Dam başına asıdagoymuş galbırı-koro-afyonkarahisar
Dam başında durursun-ahmet günday-dedebağı beldesi(acıpayam)
Dama goydum yakacak-zehra ganioğlu-karaköy(çubuk)
Damdan dama atlan yar(osman abim evde mi)-necla erol-aksaray
Daracık sokakları duman bürüdü-tekin büyükkaya-istanbul
Daracık sokakta yare kavuştum-kubilay dökmetaş-urfa
Daş harmanın mazısı-koro-safranbolu
Değirmenin bendine-ümit tokcan-keskin
Delhadır başındayım-koro-simav
Deli gönül bizim ele gidersen(uh)-turan engin-elbistan
Deli gönül feryat etme boşuna-gülseren erdağ (muhlis akarsu'dan)
Deniz dalgasız olmaz-elvan sevim-kırşehir
Deniz dibi tekneli-reşit muhtar-kilis
Denizde vardır kara-bülent aslan-rize
Denizde vardır kara-emin yağcı-rize
Denize dalayım mı-muharrem ertaş-kırşehir
Denize dalmayınca-koro-ankara
Derdim çoktur hangisine yanayım-ali demirhan-erzincan
Derenin balıkları-bülent aslan-trabzon,giresun civarı
Dersini almış da ediyor ezber (sürmeli)-ümit tokcan-yozgat
Dersini almış da ediyor ezber (yozgaat sürmelisi)-nursal ercan-yozgat
Dersini almış da ediyor ezber-şerife hatun, hasan özel-yozgat
Dişlerin incidendir-koro-kars
Diyarbekir şad akar-nursal ercan-diyarbakır
Dolama dolamayı-içsen altıntaş-kıbrıs
Dost bağında açılıp gül-tülin berbergil-ığdır
Duman aldı dağlara-koro-trabzon
Dumanlı dağların başı boş değil(gurbet havası)
Durnadır durna telleri burma-ali haydar gül-azerbaycan
Durnalar dizi dizi-nursal ercan-adıyaman
Dünyada tükenmez murat var imiş-ali çakar (aşık veysel'den)
Düz mahalle içinde-yıldız ayhan-ordu
E çaykara çaykara-bülent aslan-akçaabat
Eğin dedikleri küçük bir şehir-selma alagöz-eğin
Eğribörklü kadın halayı-davul.zurna-deliilyas köyü(sivas)
Ekin ekilen yere-nursal ercan-yozgat
Ekin ektim çöllere (çıt çıt çedene)-koro-akdağmadeni
Eklemedir koca konak ekleme-hale gür-aydın
El çek tabip el çek sinem üstünden-celal bakar-tokat
El vurup yaremi incitme tabip-meliha güney-zile
El vurup yaremi incitme tabip-saime cantürk-zile
Ela gözlerini sevdiğim dilber-hayal has-malatya
Ela gözlü benli dilber-koro-bergama
Ela gözlü pirim geldi-havva karakaş-tercan
Ela gözlüm ben bu elden gidersem-zehra ganioğlu-erzurum
Eledim eledim höllük eledim-yıldız demirkol savaş-erzurum
Elif dedim be dedim-yücel paşmakçı yönetimindeki yurttan sesler topluluğu-kütahya
Elifim noktalandı-selma alagöz-orta anadolu
Elimi atmadık dallar kalmadı(uh)-eğin, ahçiği yolladım urum eline(erzincan)-muzaffer ertürk
Elinde süt küleği1-dilek karadağ-eğin
Elinde süt küleği-dilek karadağ-eğin
Elmaların yongası-bedia akartürk-konya
Elmas oyun havası-enstrümantel-azerbaycan
Emine'm pazar mısın-imran koç-mesudiye
Emirdağ'ı birbirine ulalı-aysun gültekin-emirdağ
Endim dere beklerim-koro-inebolu
Endim gülün bağına-mücella ata-şanlıurfa
Entarisi morumuş-gülcan kaya-keskin
Erciyes'ten duman kalkdı-mehmet ali çakar-keskin
Erik dalı gevrek olur basmaya gelmez-nurşah acun-ısparta
Erik dalı gevrek olur-koro-yalvaç
Erisin dağların karı erisin-yıldız ayhan-beypazarı
Erzurum'un dağında-turan engin-erzurum
Esti baharın nesimi-hakan ünal-diyarbakır
Esti baharın nesimi-münevver özdemir-diyarbakır
Estireyim mi estireyim mi-aysun gültekin-bolu
Eşimden ayrıldım gözyaşım durmaz-emel taşçıoğlu-güneydoğu anadolu
Eşimden ayrıldım yoktur kararım-divriği
Et pişirdim yağlı yağlı-mehmet erenler,iclal akkaplan-kelkit
Evden çıktı yürüdü(adana)-koro, sevda olmasaydı(kırşehir)-nuri esentürk, böyle ikrar ilen(erzincan)-yılmaz demirtaş
Evleri iki katlı-ümit tokcan-tokat
Evlerinde makine-koro-bartın
Evlerinin önü bir büyük orman-gülay özer-çarşamba
Evlerinin önü bulgur kazanı-oğuz doğan cengiz-denizli
Evlerinin önü handır-perihan ipekkentli-rumeli
Evlerinin önü handır-sabriye sayın-rumeli
Evlerinin önü mersin-koro-ısparta
Evlerinin önü tahta daraba-koro-ankara
Evlerinin önü yaldız piyade-bahar almaç-çerkeş
Evlerinin önü yaldız piyade-şule arık-çerkeş
Ey şahin bakışlım bülbül avazlım (dem geldi semahı)-hayal has-tercan
Ey şahin bakışlım bülbül avazlım-gülhan aksoy-yıldızeli
Ezim ezim eziliyor yüreğim-muzaffer ertürk-zara
Eziz dostum mennen küsüp incidi-köksal coşkun-azerbaycan
Ferayi'dir kızın adı ferayi-koro-muğla
Fincanı taştan oyarlar(sivas)-koro, yad eller aldı beni-oğuz özvardar evlerinin önü tahta daraba(ankara)-tuğba ger
Fırat kenarında yüzen kayıklar-ferman boran selik-malatya
Fırat kenarında yüzen kayıklar-hakan ünal-malatya
Fırat kenarının ince dumanı-hayal has-urfa
Fırın üstünde fırın-nihat mercanlı-konya
Gar mı yağmış yüce dağlar başına-kırşehir
Gara camışları vurdum bayıra-muharrem akkuş-erzurum
Gara goyun goyunların beyidir-koro-kütahya
Gara gözün ay badam-tekin büyükkaya-azerbaycan
Garanfil abı gerek-sabahat aslan-azerbaycan
Garanfili budarlar-sabahattin gülümser-yazır köyü(acıpayam)
Gardaş gitmem diyarbakır düzüne-zülküf altan-urfa
Garip bir kuşdu gönlüm-ayhan kaftancıoğlu-şanlıurfa
Garşıdadır evleri(mavulu)-ali haydar gül-kuzyaka köyü(kangal)
Gayalar gölgelendi-ali haydar gül-acıyurt köyü(kangal)
Geceler zar geceler-hakan ünal-kerkük
Geçti ömrüm gine sensiz neyleyim-tokat
Gediz pazarıdır benim pazarım-koro-simav
Gel beri yar gel beri(erciş), köprünün başlarında(erzurum)-koro
Gel çıkalum konağa-sevil korurer-hemşin (kabak kemane açış-bayram salman)
Gel gönül gidelim aşk ellerine-koro-kangal
Gelin olan tombul olur-koro-yozgat
Gelin ümmü-ahmet günday-ege
Geline bak geline-nurettin dadaloğlu-yıldızeli
Gemiler giresun'e (trabzon), kaçma güzel kaçma ben adam yemem (çankırı)-gürkan özpeker
Gerizler başından hoplayamadım-bergama
Geydim çarıklarımı-celal bakar-bayburt
Gide gide kundurama kum doldu-koro-bartın
Gidemem şiraz'a ben-nurten innap-mesudiye
Giden ay dutulur mu-ümit tokcan-keskin
Gideriz biz ikimiz-saadet yılmaz bircan-şarköy
Gidin bulutlar gidin-hasan özel-orta anadolu
Gine yeşillendi acıpayam yolları-mustafa özcan-acıpayam
Giresun kayıkları-tuğrul şan-aliyoma köyü(giresun)
Giresun üstünde vapur bağrıyor-ali rıza gündoğdu-giresun
Gırma taşın kenarı (halaylım)-münevver özdemir-malatya
Gitme durnam gitme dağlar salında-emine koç
Gitti gelirim diye-kendirli köyü(bilecik)
Gız sana demedim mi-ibrahim can-trabzon
Gök yüzünde bölük bölük durnalar-koro-merzifon
Gönül gel varalım gülşen bağına-mustafa yarıcı-zile
Gönül gurbet ele varma-ali gürlü-sarılar köyü(antep)
Gönül gurbet ele varma-koro-sarılar köyü(antep)
Gönül niçin ahvalimi bilmezsin-beyhan karslı-sivas
Görmedim ömrümde bir benzerin ey güzel-gürkan özpeker-harput
Gurbet elde baş yastığa gelende-çimen ilter-erzurum
Gurbet elde bir hal geldi başıma-süleyman yıldız-erzincan
Gurbet elde yadellerin derdini-dilek karadağ-erzincan
Gurbet elde yadellerin derdini-nursaç öner günhan-erzincan
Gül dalına gonmuş bülbül yavrusu(uh)-mehmet aldaşoğlu-malatya
Gül ıslattım billura-çiler şatıroğlu-denizli
Gül kuruttum gül kuruttum-elvan sevim-antakya
Gül menekşe senden almış kokuyu-saime cantürk-tokuş köyü(sivas) (vokal-bahattin turan)
Güle güle ay hanım-münevver özdemir-azerbaycan
Güllüm güle darılmış-kubilay dökmetaş-sivas
Gülüm seni alır dağa kaçarım-hüsamettin subaşı-malatya
Gülüm var ocak ocak-serpil kaya-konya
Gün görünmez melengecin dalinden-mustafa özcan-bodrum
Güvercinim uçar uçar yorulur-ahmet günday-kemalpaşa
Güvercinim uçar uçar yorulur-koro-çınar köyü(kemalpaşa)
Güverdim bostan oldum-koro-niğde
Güzel ne güzel olmuşsun-aysun gültekin-maraş
Güzel ne güzel olmuşsun-gülcan kaya-maraş
Ha bu diyar-nurettin çamlıdağ-erzurum
Halay başı kim çeker-fatma topçu-sivas
Halkalı şeker şam fıstık-nursaç öner günhan-eskişehir
Hangi bağın bağbanısan gülüsen(dbakır)-koro,
Hani yaylam hani senin ezelin-emel taşçıoğlu-erzurum
Hani yaylam hani senin ezelin-kubilay dökmetaş-erzurum
Harman vakti kurarız biz çerkeği-koro-karadeniz ereğlisi
Hastayım yokuş çıkamam (barak)-mehmet seske-antep (tambura-mehmet üçer)
Hatçam çıkmış gül dalına-celal bakar-dinar
Havada bulut yok (yemen türküsü)-azize gürses-muş
Havada durna sesi gelir ganedi gırma-çimen ilter-kütahya
Hayatları değirmi-gürkan özpeker-urfa
Haydi bizim evde şeker de lokum badem var-osman kalay-konya
Hazin hazin esen seher yelleri-adile kurt karatepe-erzincan
Heç insaf var mı sende-senem ersin-azerbaycan
Hekimoğlu derler benim aslıma-erol köker-fatsa
Hekimoğlu derler benim aslıma-tuğrul şan-fatsa
Hel hele verin geline-aysun gültekin-kerkük
Hele yar zalim yar-ramazan şenses-diyarbakır
Hem okudum hemi de yazdım-hüseyin mustafa arı-çorum
Her sabah her sabah cumbuşa gelir-gülseren erdağ-tokat
Her seher her sabah gel geç buradan(uh)-mehmet aldaşoğlu-erciş
Horon-mehmet maksudoğlu-karadeniz
Hoş gelişler ola-güven yapar-kars
Höyüklü'nün edirafı köşk olsun-rıfat balaban-ankara
İki bacı çıkmış takkadan bakar-aysun gültekin-urfa
İki bülbül geldi kondu çimene-emel taşçıoğlu-ankara
İki büyük nimetim var(uh)-emel taşçıoğlu-kırşehir
İki dağın arasında kalmışam-münevver özdemir-ş.urfa
İki dağın arasında kalmışam-şerife hatun-ş.urfa
İlahi dostun bağına-hasan özel-erzincan
İlahi kapına geldim-gülhan aksoy-erzincan
Ilgıt ılgıt esen seher yelleri (semah)-hale gür-narlıdere
İlimonum galburda-zehra ganioğlu-çankırı
İreyhan eker misin-koro-sivas
İzmir'in kavakları-rüstem avcı-izmir
İzzetli hürmetli bilirim seni-cengiz özkan-zile
Kaçma güzel kaçma ben adam yemem-arzu aldemir-çankırı
Kadir Mevla'm senden bir dileğim var-elvan sevim-kozan
Kahpe felek değirmenin döndü mü-yıldız ayhan
Kahveyi kavururlar-neslinay çınar-eskişehir
Kalburumi atacağum denizun ortasina-emin yağcı-karadeniz
Kaleden iniş m'olur-aysun gültekin-zara
Kalenin ardındayım-ümit tokcan-acıpayam
Kalenin dibinde bir daş olaydım-münevver özdemir-kerkük
Kalenin üstü direk-celal bakar-adana
Kalenin üstü direk-koro-adana
Kalk gidelim o viran bostana-koro-prizren
Kalk gönül yola gidelim-ali haydar gül-kısas (teslim abdal'dan)
Kanadım deydi sevdaya-saime cantürk (mahsuni şerif'ten)
Kandilli yazmayı kaldır yüzünden (yekte)-kayseri
Kandilli yazmayı kaldır yüzünden(yekte)-hüseyin mustafa arı-kayseri
Kapının önünde önlük dikiyi-saime cantürk-arguvan (vokal-bahattin turan)
Kapının önünde önlük dikiyi-zafer albayrak-arguvan
Kar mı yağmış şu harput'un başına-gürkan özpeker-elazığ
Kar mı yağmış şu harput'un başına-mehmet özbek-elazığ
Kar mı yağmış şu harput'un başına-yavuz değirmenci-elazığ
Kar yağar bardan bardan-erol köker-bostankaya köyü(ulaş)
Kar yağar kar üstüne-nursal ercan-diyarbakır
Kara duta yaslandım-celal bakar-divriği
Kara kaşlar kara gözler sende var-celal bakar-sungurlu
Kara kış gelmeden bir kar başladı(uh-erzincan), akşam olur garanlığa galırsın(tülükköyü-divriği)-kubilay dökmetaş
Kara koyunu suya indirme havası-kemalettin kaya(kaval)
Kara köprü narlıktır-sevim seçkin-ş.urfa
Karadır kaşların ferman yazdırır-nezahat bayram
Karahisar kalesi yıkılır gelir-koro-şebinkarahisar
Karanfil ekilende-selma alagöz-elazığ
Kaşların karasına-nazlı emir-kırşehir
Kayaköy'ün de alt yanında değirmeni-tavşanlı
Kekliği uçurdular-ali haydar gül-karaçayır köyü(sivas)
Kekliğim dağ içinde-tülin berbergil-çal
Kekliğim kekliğim kınalı kekliğim-rüstem avcı-lopuşna köyü(varna)
Keklik gibi kanadımı süzmedim-şerife hatun-erzincan
Kenardan geçeyim yol sizin olsun (konya), pınar başı burma burma (orta anadolu)-koro
Kesik çayır biçilir mi-murat aldemir-kırşehir
Keten gömlek giymiş de ayna dizinde (barak)-ali haydar gül-antep
Kevengin yollarında-mustafa yarıcı-erzincan
Kilo kilo elmalar-şenay akayran-amasya
Kime kin ettin de giydin alları-bekiruşağı(akçadağ)-(hicrani'den)
Kimse bana yaran olmaz yar olmaz-köksal coşkun (sefil selimi'den)
Kır atım kalk gidelim harap haneden (bozlak)-ahmet gazi ayhan-ortaanadolu
Kırat bu dağları aşmalı bugün (kırat semahı)-koro-divriği
Kırda erik ağacı(dillala)-sinop
Kırmızı buğday ayrılmıyor secinden-koro-manisa
Kızılcıklar oldu mu-sibel güzel-keşan
Koyun gelir yata yata (gelin ayşe'm)-koro-adana,antep civarı
Koyverin gelsin yürüsün-sebahattin gülümser-manisa
Köprünün başlarında-beyhan karslı-erzurum
Kurban olam gözlerinin mestine-lütfü ortakale-urfa
Kurbanam han gözüve-hakan ünal-kerkük
Kuşburnuyu budarlar-sevil korurer-yozgat
Küp içinde nişasta-bircan pullukçuoğlu-edirne
Küp içinde nişasta-havva karakaş-edirne
Küp kıran ovaları(ağrı), büyük cevizin dibi(kuruçay)-hakan ünal
Küstürdüm gönülü güldüremedim-nurullah akçayır-kırşehir
Maraş'tan bir haber geldi (merik ağıdı)-reşit muhtar-k.maraş
Mavi bağlar başına-hediye hüseyin-diyarbakır
Mavi yelekli yarim-bircan pullukçuoğlu-karacabey
Mavilim mavişelim-gülcan kaya-keskin
Mayadağ'dan kalkan kazlar (vardar ovası)-nevra kızıltuğ-rumeli
Mecnun'um leyla'mı gördüm-münir nurettin selçuk-şarkışla
Mektebin bacaları-celal bakar-muş
Mektebin bacaları-muazzez türüng-muş
Mektebin bacaları-semra algül-muş
Mektup yazdım yare almadı-azize gürses-kerkük
Mektup yazdım yare almadı-hakan ünal-kerkük
Mendili oyaladım-fatma topçu-türkali köyü(balıkesir)
Mendilim işle yolla-aysun gültekin-elazığ
Mendilim işle yolla-zülküf altan-elazığ
Mendilimin yeşili(istanbul)-alpaslan karaibrahimoğlu, giden ay dutulur mu(keskin)-muazzez özacar
Menim adım bülbüldür-yıldız ayhan-kırım
Menzil almak ister isen-hasan özel-tercan
Meşeler gövermiş varsın göversin-nuri esentürk-kızılcahamam
Meşeli dağlar meşeli-koro-bursa
Metelik-hüseyin akpınar-çarşamba
Mihrican mı değdi gülün mü soldu-deremumlu köyü(yozgat)
Mihrican mı değdi gülün mü soldu-muzaffer ertürk-deremumlu köyü(yozgat)
Muhabbetler kuruldu-ödemiş
Nar ağacı narsız olur mu-ulaş kurtuluş ünlü-orta anadolu
Nasıl methedeyim sevdiğim seni-hasan özel-erzurum
Nasıl methedeyim sevdiğim seni-kubilay dökmetaş-erzurum
Nasıl yar diyeyim ben böyle yara-koro-erzincan
Ne çemen ne saye-i gül-bahattin turan-urfa
Ne feryad edersin divane bülbül-osman kalay-elazığ (açış-halil demirler)
Ne güzel oğlan-emel taşçıoğlu-erzurum
Ne güzel yakışmış allar ayşe'ye-ümit tokcan-keskin
Nedir benim melul mahzun gezdiğim-yıldız demirkol savaş-tunceli
Nedir benim melül mahzun gezdiğim-bahattin turan-erzincan (vokal-saime cantürk)
Nedir benim melül mahzun gezdiğim-gülcan kaya-erzincan
Nerelerden sökün edip gelirsin(içel gaydası)-elmas yenice çelik-narlıdere
Nerelerden sökün edip gelirsin(içel gaydası)-narlıdere
Niye gamlanırsın divane gönül (bozlak)-ümit tokcan-çorum
Oğul oğul sevduğum-emin yağcı-karadeniz
On dört bin yıl gezdim pervanelikte (haydar haydar)-erzincan
Ordu'nun dereleri-ayşe taş-ordu
Osman'ımın mendili saman sarısı-elvan sevim-tavas
Oy akşamlar akşamlar-hayal has-elazığ
Oy akşamlar akşamlar-meliha güney-elazığ
Oy benum sevduceğum-bülent aslan-trabzon
Oy dağlarum dağlarum-ali rıza gündoğdu-rize (kemençe açış-naci keskin)
Oy kemençe kemençe-ibrahim can-ordu
Oynayın kız oynayın-bülent aslan-trabzon
Oyun havası2-yücel paşmakçı
Oyun havası-yücel paşmakçı
Ömür bahçasının gülü solmadan-muzaffer ertürk-divriği
Pınar başı ben olayım-koro-silifke
Pınar baştan bulanır(rinna yarim)-ali haydar gül-sinekçi köyü(biga)
Pınar baştan bulanır(rinna yarim)-sinekçi köyü(biga)
Pınara varmadın mı-ramazan şenses-şanlıurfa
Püsküllüdür püsküllü ala gürgenin dalı-nursal ercan-çavuşlu köyü(görele)
Ramazan can gurban-osman kalay-siirt
Sabahdan kalkan kızlar bakayiler aynaya-bülent aslan-maçka
Sabahın seher vaktinde öter bülbül öter-tülin berbergil-acıpayam
Sabahınan esen seher yeli mi (yozgat sürmelisi)-gülşen kutlu-yozgat
Sabahınan sabahınan-şerife hatun-aşağısetrek(darende)
Sabahtan uğradım ben bir figana-neşe dilekçioğlu-erzincan
Sarardım ben sarardım-kubilay dökmetaş-sivas
Sarı kızın saçları-ümit tokcan-niğde
Sarıca buğday danesin-bircan pullukçuoğlu-fethiye
Sayide'm otur yanıma-bircan pullukçuoğlu-kastamonu
Seherde bir bağa girdim-koro-tercan
Seherde bir bülbül öter yarin bağında-dilek karadağ-şenkaya
Sen orada ben burda(gel ha böyle bu yana)-ümit tokcan-rize
Sen tabipsin saramazsın yaramı-hasan özel(muhlis akarsu'dan)
Sendeki kaşlar bende de olaydı-celal bakar-istanbul
Sennen ayrı bu dünyayı neylerem-tekin büyükkaya-kars
Sepetçioğlu bir ananın kuzusu-kemal karasüleymanoğlu-kastamonu
Sevda olmasaydı-münevver özdemir-kırşehir
Sevda olmasaydı-semra bağcı asan-kırşehir
Sevdiğim küçük yaşta-rüstem avcı-eskicuma
Seyyah olup şu alemi gezerim-kubilay dökmetaş-erzincan
Sine sine sine sine ben giderim sinesine-bahattin turan-ağrı
Sinen beni yandırır-nursaç öner günhan-urfa
Soğuk soğuk akayi-muazzez özacar-trabzon
Soğuk su başında yedim kebabı-koro-boğazlıyan
Söke oyun havası-enstrümantel-söke
Söylenir gezersin de yaban ellerde-gülcan kaya-çınar köyü(kemalpaşa)
Su gelir bulanarak-osman fethi ak-orta anadolu
Suda balık oynuyor-bedia akartürk-kırşehir
Suda balık oynuyor-koro-kırşehir
Sular durulur derler-ahmet turan şan-çarşamba
Sular durulur derler-emel taşçıoğlu-çarşamba
Sunayı da deli gönül sunayı-gülşen kutlu-keskin
Susuz göllerde de balık avlanmaz-gülşen kutlu-orta anadolu
Süpürgesi yoncadan-bağlama takımı-kayseri
Süsem sümbül bitirmişem-aysun gültekin-sarıkamış
Süseni mahmur yakası-azize gürses-kerkük
Şahin idim dağ başında oturdum-aysun gültekin
Şapkamın tereği düz-bülent aslan-trabzon
Şen olasın ürgüp dumanın gitmez (cemal'ım)-hacer buluş-ürgüp
Şen olasın ürgüp dumanın gitmez(cemal'ım)-meliha güneş-ürgüp
Şu dağların karı var-bülent aslan-karadeniz
Şu dağların yükseğine erseler(mengi)-koro-mut
Şu dalma'dan geçtin mi(yörük ali)-efe mete aydemir-nazilli
Şu dalma'dan geçtin mi(yörük ali)-osman kalay-nazilli
Şu dereler şu düzler(bombilibom)-koro-orta anadolu
Şu derenin uzunu(aygınam oyun havası)-ahmet turan şan-orta anadolu
Şu karşı yaylada göç kater kater-nursal ercan-tercan
Şu karşıki dağda kar var duman yok-koro-hatay
Şu mübarek günde küsmek olur mu-alaca
Taze karlar yağmış karın üstüne-adile kurt karatepe-yıldızeli
Taze karlar yağmış karın üstüne-ömer şan-yıldızeli
Tokat bir bağ içinde(uh)-tokat
Tutam yar elinden tutam-meliha güney-erzurum
Tükenmek bilmiyor kara günlerim-ali haydar gül(mahsuni şerif'ten)
Türküz türkü çağırırız-aşık veysel
Ufak ufak karınca-oğuz doğan cengiz-fethiye
Ula ula niyazi-emin yağcı-rize
Ulu Tanrı seni övmüş yaratmış-koro-divriği
Urfa'nın etrafı dumanlı dağlar-çimen ilter-şanlıurfa
Urfa'ya paşa geldi-mehmet seske-van
Uzak yollardan da kıvrandım geldim (ayran-uh)-atakan çelik, iclal akkaplan-yılanlı beldesi(eğirdir)
Vallahi o yardır-hüsamettin subaşı-diyarbakır
Vay bana vaylar bana-şakir öner günhan-konya
Yağar yağmur yer yaş olur-hale gür-tavas
Yağar yağmur yer yaş olur-iü thm topluluğu-tavas
Yağmur yağar her dereler sel alır-fatma topçu-kütahya
Yağmur yağar her dereler sel alır-kütahya
Yağmur yağar sepe sepe-kemal yeniceli-elazığ
Yağmur yağar taş üstüne-koro, bulut gelir seher ile-havva karakaş-rumeli
Yarim istanbul'u mesken mi tuttun-emel taşçıoğlu-kayseri
Yarim senden ayrılalı-mehmet seske-tercan
Yavuz geliyor yavuz-koro-karadeniz
Yayla yaylaya bakar-coşkun gök-ordu
Yaylacılar göçtü m'ola-mehmet seske (arguvan ağzı uh)
Yaylalarda gezersin-tülin berbergil-acıpayam
Yaylanın soğuk suyu-ümit tokcan-çavuşlu köyü(görele)
Yaz bahar ayları gelip geçende-bahattin turan-tokuş köyü(sivas) (vokal-saime cantürk)
Yaz gelende çıkam yayla başına (uh) -aliye akkılıç-erzurum
Yere düştü alamadım fesimi-fatma topçu-eskişehir
Yeşil ayna takındın mı beline-koro-yozgat
Yeşil başlı telli turnam-çiler şatıroğlu-urfa
Yeşil ipek bükeyim-nimet bülbül-kayseri
Yeşil ördek gibi daldım göllere-ali demirhan-zara
Yeşil ördek gibi,sivas'ın çevreleri,sarardım ben sarardım,köprüden geçti gelin-sivas m.sarısözen thm topl.
Yeşil yaprak arasında kırmızı gül goncesi-bircan pullukçuoğlu-elazığ
Yıldız akşamdan doğarsın-akdağmadeni
Yol üstüne kurdum kara kazanı-şenay akayran-bafra
Yoruldum gönül yoruldum-semra bağcı asan-sarıkamış
Yörü bire yalan dünya-ümit tokcan-kırşehir
Yüce dağ başına kar yağmış gibi-kangal
Yüce dağ başına yağan kar idim-reşit muhtar-keskin
Yüce dağ başında dudu avladım(uh)-ahmet turan şan
Yüce dağ başında yanar bir ışık-emine koç-hacıbektaş
Yüce dağ başında yanar bir ışık-nursal ercan
Yüksek yüksek tepelere ev kurmasınlar-yolüstü köyü(edirne)
Yürek odur daim yana-çimen yalçın-azerbaycan
Yürü yalan dünya senden usandım-koro-şarkışla
Yürü yalan dünya senden usandım-semra bağcı asan-şarkışla
Zalım felek değirmenin döndü mü-muzaffer ertürk-avanos
Zeybek-yücel paşmakçı
Zeynep bu güzellik var mı soyunda-osman kalay-mamaş köyü(kangal)
Zeytin yaprağı yeşil-emre kızıl-kilis
Zeytin yaprağı yeşil-neşe dilekçioğlu-kilis
Zilli de maşa darbuka-hüseyin yaltırık-deliorman
Zobalarında guru meşe yanıyor-çiler şatıroğlu-denizli
Zobalarında guru meşe yanıyor-denizli
keyfine göre dinle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder