21 Eylül 2014 Pazar

Zeki Müren Eski Parçaları

zeki müren eski şarkıları parçalarını buradan dinleyebilirsiniz. 74 videonun bulunduğu bu playlist sizler için siztemize ekledik. Eski parçaları dinleyebilmek için oynatma tuşuna basınız.

1
    zeki müren şarkıları - ağlamışım gülmüşüm
     
    2
    zeki müren şarkıları - elbet bir gün buluşacağız
     
    3
    zeki müren şarkıları - şimdi uzaklardasın
     
    4
    zeki müren şarkıları - ben seni unutmak için sevmedim
     
    5
    zeki müren şarkıları - seninle bir son bahar mevsimiydi tanıştık
     
    6
    zeki müren şarkıları - bu ne sevgi ah bu ne ısdırab
     
    7
    zeki müren şarkıları - al mendilim
     
    8
    zeki müren şarkıları - aldattın beni
     
    9
    zeki müren şarkıları - beni sevmeni istiyorum
     
    10
    zeki müren şarkıları - bir gülü sevdim
     
    11
    zeki müren şarkıları - rüzgar susmuş ses vermiyor nedendir
     
    12
    zeki müren şarkıları - beni kalbinde ara
     
    13
    zeki müren şarkıları - dilek çeşmesi
     
    14
    zeki müren şarkıları - bir mektup bir resim vardı masada
     
    15
    zeki müren şarkıları - son bir defa gülümse
     
    16
    zeki müren şarkıları - öyle özledim ki
     
    17
    zeki müren şarkıları - aşk kitabı
     
    18
    zeki müren şarkıları - gökyüzünde yalnız gezen yıldızlar
     
    19
    zeki müren şarkıları - arım balım peteğim
     
    20
    zeki müren şarkıları - yalancı yarim
     
    21
    zeki müren şarkıları - ne çıkar bahtımıza ayrılık varsa yarın
     
    22
    zeki müren şarkıları - kutupta yaz gibi özledim seni
     
    23
    zeki müren şarkıları - unuttun beni zalim
     
    24
    zeki müren şarkıları - kapat şu pencereni (taş plak)
     
    25
    zeki müren şarkıları - kapıldım gidiyorum (taş plak)
     
    26
    zeki müren şarkıları - ben gamlı hazan (taş plak)
     
    27
    zeki müren şarkıları - kilitledin gönlümü (taş plak)
     
    28
    zeki müren şarkıları - madem ki gidiyorsun
     
    29
    zeki müren şarkıları - aşka gönül vermem (taş plak)
     
    30
    zeki müren şarkıları - dost bildiklerim
     
    31
    zeki müren şarkıları - geceler yarim oldu (taş plak)
     
    32
    zeki müren şarkıları - sorma
     
    33
    zeki müren şarkıları - manolyam
     
    34
    zeki müren şarkıları - eskimeyen dost
     
    35
    zeki müren şarkıları - üsküdara gider iken
     
    36
    zeki müren şarkıları - bir dünya yarattım (taş plak)
     
    37
    zeki müren şarkıları - gitme sana muhtacım
     
    38
    zeki müren şarkıları - gülünce gözlerinin içi gülüyor (taş plak)
     
    39
    zeki müren şarkıları - ölürsem yazıktır sana kanmadan
     
    40
    zeki müren şarkıları - dertliyim leyla
     
    41
    zeki müren şarkıları - ela gözlerine kurban olduğum
     
    42
    zeki müren şarkıları - seni sordum yıldızlara
     
    43
    zeki müren şarkıları - menekşelendi sular
     
    44
    zeki müren şarkıları - hiç bir şeyde gözüm yok
     
    45
    zeki müren şarkıları - seni ben ellerin olsun diye mi sevdim
     
    46
    zeki müren şarkıları şarkıları - söyleyin yıldızlar sevgilim nerde
     
    47
    zeki müren şarkıları - dediler zamanla hep azalırmış sevgiler
     
    48
    zeki müren şarkıları - gün gelir gidersen
     
    49
    zeki müren şarkıları - bir sevgi istiyorum
     
    50
    zeki müren şarkıları - ah bu şarkıların gözü kör olsun
     
    51
    zeki müren şarkıları - gözlerin doğuyor gecelerime
     
    52
    zeki müren şarkıları - ölüyorum kederimden
     
    53
    zeki müren şarkıları - mihrabım diyerek
     
    54
    zeki müren şarkıları - aldığım her nefesin birisi senin
     
    55
    zeki müren şarkıları - hayat sen ne çabuk harcadın beni
     
    56
    zeki müren şarkıları - bir sen bir ben bir Allah bilir
     
    57
    zeki müren şarkıları - seninle aşkımız eski bir roman
     
    58
    zeki müren şarkıları - aşktan da üstün
     
    59
    zeki müren şarkıları - günlerdir içime çöktü ayrılık
     
    60
    zeki müren şarkıları - anne
     
    61
    zeki müren şarkıları - nideyim sahn ı çemen seyrini (taş plak)
     
    62
    zeki müren şarkıları - dilşad olacak diye
     
    63
    zeki müren şarkıları - yıldızların altında (taş plak)
     
    64
    zeki müren şarkıları - gizli aşk bu
     
    65
    zeki müren şarkıları - sen benim özlediğim
     
    66
    zeki müren şarkıları - üzme beni
     
    67
    zeki müren şarkıları - derdimden anlayan yok
     
    68
    zeki müren şarkıları - belki bir sabah geleceksin (taş plak)
     
    69
    zeki müren şarkıları - bir gün karşılaşırsak ayrıldığımız yerde
     
    70
    zeki müren şarkıları - söyleyemem derdimi (taş plak)
     
    71
    zeki müren şarkıları - yağdır mevlam su
     
    72
    zeki müren şarkıları - ağlama değmez hayat
     
    73
    zeki müren şarkıları - aşkın sırrı bilinmez
     
    74
    zeki müren şarkıları - hançerî aşkınla ey yar taş plak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder