17 Mart 2012 Cumartesi

Volkan Konak - Lifor 2012 Albümü Dinle


Volkan Konak Lifor 2012 Albümü müzik market raflarındaki yerini aldı Volkan konak hayranları ve müzik severlerle bulustu. Volkan konak yeni albümü dinlemeniz için müzik kalite farkıyla sitemize eklenmiştir. Albümü aşağıdaki müzik player yardımıyla indirmeden online olarak dinleyebilirsiniz...

Volkan Konak Lifor 2012 Albümü Şarkıları
1. Volkan Konak Ağla Beni (Su Kayadan Süzülür)
2. Volkan Konak Neredesin (Kara Gözlüm)
3. Volkan Konak Mezarımın Taşına
4. Volkan Konak Aşkın Beni Deleyledi
5. Volkan Konak Karadeniz Çiçeği
6. Volkan Konak Rüzgar
7. Volkan Konak Ayletme Beni
8. Volkan Konak Kadınım / Anası Bana Bir Oğlancık Doğurdu
9. Volkan Konak Bir Dost Bulamadım Gün Akşam Oldu
10. Volkan Konak Gemi Geliyi Gemi
11. Volkan Konak Ey Zahid Şaraba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder