10 Haziran 2012 Pazar

Hande Yener - Seksendört Düeti Rüya Şarkı Sözleri

Grup 84 ve Hande Yener Rüya Şarkısı Sözü

Seksendört
Seni Barda Görmüştüm Yanına Oturdum
Vücuduna Bakarken Birden Yok Oldum

Hande Yener
Dün Hece Severken Bu Sabah Çok Korktum
Aman Anlat Tatlım Bana Bu Gece Ne Oldu

Seksendört & Hande Yener
Çok Yorulmuştum Uyuyakaldım
Rüya Gibi Geldin Ama Birden Yok Oldun
Gözümğ Açtım Gördüğüme inanmadım
Gözümü Açtım Gördüğüme inanmadım
Sanki Bir Kötü Rüya Korkarım Aman Allah
Sanki Bir Kötü Rüya Korkarım Aman Allah

Seksendört
Dün Gece Severken Bu Sabah Çok Korktum
Aman Anlat Tatlım Bana Bu Gece Ne Oldu

Seksendört & Hande Yener

Peşine Düştüm Manyak Gibi
Rüya Gibi Geldin Ama Birden Yok Oldun
Gözümü Açtım Gördüğüme inanmadım
Gözümü Açtım Gördüğüme inanmadım
Sanki Bir Kötü Rüya Korkarım Aman Allah
Sanki Bir Kötü Rüya Korkarım Aman Allah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder