27 Nisan 2012 Cuma

Candan Erçetin - Aman Doktor 2012 Albümü Dinle



Candan Erçetin 2012 Aman Doktor Albümü Dinle

Candan Erçetin 2012 Aman Doktor Albümü ile müzik marketlerdeki yerini almaya hazırlanıyor. Sevilen sanatçı, Candan Erçetin 2012 yeni albümünde birbirinden güzel türk halk müziklerine yer vermiş ve güzel sesiylede harika seslendirdiğini düşünüyorum. Candan erçetin 2012 son albümünüm cıkış tarihi 25/04/2012 olarak belirlenmiştir bu tarihten itibaren candan erçetin aman doktor albümünü müzik marketlerden ve online müzik albümü satışı yapan sitelerden orjinal cd alıp dinleyebilirsiniz.

Herkeze keyifli dinlemeler.

Albümü Şarkıları:

01. Aman Doktor
Söz & Müzik: Anonim
02. Bir Dalda İki Kiraz / Sallasana Sallasana
Söz & Müzik: Anonim
03. Darıldınmı Gülüm Bana
Söz & Müzik: Anonim
04. İndim Havuz Başına v.1
Söz & Müzik: Anonim
05. Küçük Yaşta Aldım Sazı Elime
Söz & Müzik: Anonim
06. Zeytinyağlı Yiyemem Aman
Söz & Müzik: Anonim
07. Telgrafın Tellerine Kuşlarmı Konar
Söz & Müzik: Anonim
08. Ada Sahillerinde Bekliyorum
Söz & Müzik: Anonim
09. Kadifeden Kesesi
Söz & Müzik: Anonim
10. Kalenin Bedenleri
Söz & Müzik: Anonim
11. İzmir’in Kavakları
Söz & Müzik: Anonim
12. Çadırımın Üstüne
Söz & Müzik: Anonim
13. İndim Havuz Başına v.2
Söz & Müzik: Anonim

Candan Erçetin Candan Erçetin 2012 Candan Erçetin 2012 Albümü Candan Erçetin 2012 Albümü dinle Candan Erçetin 2012 Dinle Candan Erçetin 2012 Şarkıları Candan Erçetin Albümleri Candan Erçetin Dinle Candan Erçetin Son Albümü Candan Erçetin Yeni albümü Candan Erçetin Yeni Şarkıları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder